Klacht melden – Huisartsenpraktijk Wijnjewoude – Hemrik – Wijnjewoude

Apotheekhoudende huisartsenpraktijk Wijnjewoude – Hemrik

Per 1 oktober 2022 maken wij gebruik van een andere website:

Huisartsenpraktijk Wijnjewoude Hemrik | Huisarts Falk Lewin (hapwijnjewoude.nl)

Voor het herhalen van uw medicatie kunt u bellen met de Pharmium apotheek te Drachten:

0512-745745

of via

Functionaliteiten - MijnGezondheid.net

Kerstvakantie : Ma. 26 december t/m vrij. 30 december

Mocht u in deze genoemde periode een arts nodig hebben, dan kunt u op werkdagen tussen 08.00 en 17.00uur terecht bij onze collega's in Bakkeveen.

Huisartsenpraktijk Bakkeveen, Weverswal 6, tel.; 0516 - 541350

Huisartsenpraktijk Wijnjewoude – Hemrik
Meester Geertswei 15 9241 GJ Wijnjewoude

Klacht melden

In onze praktijkvoering streven wij naar een open, duidelijk en prettig contact met onze patiënten. Wij doen ons uiterste best u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Desondanks kan het zijn dat u niet tevreden bent. In dat geval hopen wij dat u uw onvrede uitspreekt. Wellicht kan een openhartig gesprek de situatie duidelijk maken en de relatie ten goede komen.

Vindt u dit lastig of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. U kunt deze klachtenfunctionaris bereiken op telefoonnummer 088-0229191.

Als u er met uw huisarts én met bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat voltallig uit een voorzitter (een (voormalig) rechter) en voorts uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris (tevens jurist).

Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend.

Meer informatie vindt u hier, in de folder in de wachtkamer en op www.skge.nl.

 

Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg (SKGE)
Postbus 8018, 5601 KA Eindhoven
088 – 022 91 03
http://www.skge.nl/

Voor de levering van hulpmiddelen zijn wij lid van de geschillencommissie SEMH. Bij een geschil over de hulpmiddelen kunt u bij deze commissie terecht.

SEMH
Rijnhavenkade 8, 2404 HB Alphen aan den Rijn
0172 – 414814
www.semh.info

Stap 1 van 2
Klacht

Stap 2 van 2
Samenvatting

Klacht

Onderwerp
Naam
E-mailadres
Klacht

Persoonsgegevens die u verstrekt gebruiken wij uitsluitend om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Zie hiervoor ook ons Privacystatement. Door op 'Klacht versturen' te drukken gaat u hiermee akkoord.

Akkoord